Zoeken op naam

Gestart door Format Arie, 22 juni 2005, 10:52:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Is het ook mogelijk om te zoeken op mijn eigen naam, en met name topics die ik zelf begonnen ben?
Heb soms het idee dat ik wel eens vergeet te antwoorden op topic die ik zelf gestart ben, en dat zou zou voorkomen kunnen worden.

Black Panther

Dat kan zeker ga naar je profiel en onderin heb je een link met: laat de laatste berichten zien van dit lid.
hier zie je alle berichten die door jouw neergezet zijn. Dit kun je trouwens op het profiel van iedereen terugvinden als je de berichten wilt van een bepaald persoon.
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Han

Je kunt geen topiclijst opvragen, wel wat Black panther hierboven al noemt maar daar heb jij w.s. niet veel aan omdat je dan al die pagina's door moet gaan kijken.

Als alternatief kun je in je favorieten een mapje "Vragen op PCN" aanmaken en dan even een favorietje daarin zetten van de topics die je start. Als het topic afgesloten is dan haal je het favorietje weer weg. Zo weet je altijd of er nog wat van jezelf open staat.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

En je kunt in het vervolg ook gebruik maken van de knop "notificatie" die je bij elk onderwerp ziet staan. Dan krijg je een mailtje wanneer er in dat onderwerp is gepost.
Groetjes van Bugs

Format Arie

Oooo, is dat notificatie.  :)
Dat is denk ik dan de beste manier voor me denk ik.
Bedankt. :goed

Bugs

Graag gedaan. :)
Ik sluit dit onderwerp af.
Groetjes van Bugs