Microsoft Office '07 Powerpoint: HTML-object invoegen in presentatie

Gestart door Recording Reversed, 12 augustus 2009, 20:31:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Recording Reversed

Hi!  ;)   

Ik heb eigenlijk geen idee waar dit topic thuishoort, maar vanwege het feit dat Office '07 bij 'overige software' hoort (?), leek me dit de juiste plek. (: (Niet? Dan mag één van de mod's zich even uitleven en het topic verplaatsen naar het goede forum)

Ik heb sinds kort (een 60 dagen trial versie van) Office 2007 aangeschaft en ben momenteel druk bezig met het experimenteren met alle bijbehorende programma's. Nu ben ik een tijdje bezig met Powerpoint en is het nodig een html-object/pagina in dit programma te laten weergeven. Omdat het hier enkel een applicatie betreft (.jar, what's that?) die in HTML werkend is gemaakt, zal het het fijnst zijn wanneer de applicatie alleen in PP kan worden toegevoegd. Echter zal een iframe ook prima werken. ;)

In het kort...
Is het mogelijk een HTML object in te voegen in de 2007-versie van Powerpoint? Zo ja, hoe?  :P

Han

.jar is een java applicatie.

Ik heb geen idee hoe je html in kunt voegen in Powerpoint laat staan dan ook nog eens een HTML file met een java object.
Lijkt allemaal wat omslachtig.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Recording Reversed

Nouja, het gaat niet om die javaapplicatie, maar meer om het feit hoe HTML in te voegen in Powerpoint. Toch bedankt ;-)!

Han

Ik heb je quote verwijderd. Niet zo nodig om mijn bericht te quoten als je er direct onder antwoord.
Quoten op die manier maakt de forumdatabase onnodig groot  ;)

Ik ben aan het zoeken geweest op internet voor je. Ik vind echt van alles wat geimporteerd kan worden in powerpoint maar niet hoe je dat met html doet.
Je zou het nog even hier kunnen vragen. er is daar een speciaal forumonderdeel voor MSOffice. De link verwijst rechtstreeks naar hun powerpoint subforum.

Voor uitwijk heb ik ook nog een engelstalig MSOffice forum gevonden.

Ik zou het leuk vinden als je een eventuele oplossing even terug komt melden.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Recording Reversed

Inderdaad, ik kwam erachter dat Google hierbij ook niet de oplossing bied. :p  Uiteraard zal ik het antwoord, indien gevonden, posten. ;-)

Han

Google is zo uitgebreid dat ik "bijna" durf te zeggen dat als het niet via google te vinden is dat het ook niet kan.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Je kan via het helpprogje in powerpoint,
wel een en ander vinden ik heb eens zitten lezen.  ;)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Recording Reversed

Jup, dat had ik al door ;-)
Helaas heb ik niets kunnen vinden over het invoegen van HTML tekst/objecten. Ik heb alle stappen van de HELP-onderwerpen doorlopen, maar helaas kwam ik niet verder dan het invoegen van een hyperlink met bijbehorend icoon. :/

Heb jij iets beters kunnen vinden, Josette? :p