Easy cd creator vraagje

Gestart door Format Arie, 31 januari 2003, 20:58:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Als ik een gebrande versie van (mp3) cd afspeel, speelt deze in andere volgorde af dan ik voor het branden heb geselecteerd. Is dit anders af te stellen?

bjo

met de schuffle knop speelt ie in een andere volgorde de muziek af  :)
[move]there is no power like xp power[/move]

Format Arie

dat weet ik Bjo, maar ik wil dat hij afspeeld zoals ik het rijtje neerzet, alvorens ik ga branden.

Zandman

Als jij voor de te branden nummers cijfers zet dus 01-02 enzv dan doet hij het op nummer wegschrijven
Zo kan je zelf de playlist samenstellen die jij wilt .
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Yep, zo doe ik het ook. Doe wel 01 en niet 1 voor het eerste nummer, want anders gooit ie het nog door elkaar als je meer dat 10 nummers erop zet. Doorgaans zijn het er een stuk of 18.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

als je veel  muziek alleen wilt bewaren op een schijfje kun je ook 17 albums in 1 keer op schijfje zetten en je kunt ze ook nog allemaal aan 1 stuk afspelen  :) op de comp dan he ;)
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Yep dat kan, maar wil je 'm kunnen afspelen op een gewone cd-speler in je stereoinstallatie dan kan dat meestal nog niet. Er zijn helaas nog maar weinig audiosets die MP3 kunnen afspelen.
Mijn DVD-speler kan dat wel al moeten die MP3's wel van een knappe kwaliteit zijn want anders leest ie ze niet.

Maar.... ik dwaal af  :yessss  :ssssst  
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

behoorlijk ja..hahaha. Ik speel ze ook op computer (zonodig doorgekoppeld naar mijn stereo) af, of op dvd speler. Heb ook een portable riovolt mp3 speler. Dus mogelijkheden genoeg.

Overigens, goede tip met dat 01-02 etc. precies wat ik zocht.

Han

Mooi arie, opgelost dan.
We gooien we dit topic op OK, voordat ik nog meer af ga dwalen   ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!