bestandfilters en ulead photoexpress

Gestart door bul, 06 januari 2003, 21:25:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bul

goeiendag allemaal
ik heb onlangs een digitale camera geinstaleerd samen met    ulead van photoexpress .Als ik nu een bestandje wil opvragen via ulead op 3.5 inch , krijg ik de melding "lijst van bestanden word gefilterd om alleen beeld of sjabloonbestanden te tonen" kan ik dit uitschakelen of is dat niet mogelijk groetjes bullekke

Edit Zandman : topictitel verduidelijkt
bulterrier

Zandman

Ik zou het zo niet 1,23 weten maar misschien kan je iets terug vinden hierover in de help van het programma ulead.
Of anders op de site van ulead.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Ulead Photoexpress is een grafisch proggie. De melding "lijst van bestanden word gefilterd om alleen beeld of sjabloonbestanden te tonen" betekent niets anders dan dat het programma even de grafische bestanden bestanden eruit filtert uit hetgeen je 'm laat scannen.

Ik weet niet of het je verder helpt, maar ik heb in mijn "Ulead Photo Express 2.0 SE" onderstaande setting bij "File - preferences"





Edit Bugs : Het is inmiddels 21 september 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.

Op het tabblad "plugins" staat bij mij niets ingevuld.
Ik laat het programma via "File open" altijd direct het grafische bestand openen dat ik wil bewerken. Dan heb je niets te maken met bestanden die geen plaatjes zijn. Ik heb hier de melding die jij hebt nooit gezien.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!