nieuwe media-software microsoft

Gestart door bjo, 02 november 2002, 22:46:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bjo

bron: @home

nieuwe media-software hier te halen er is er eentje windows xp en windows 98 se,me en 2000



Nieuwe media-software Microsoft bijna klaar
1 november 2002, 15:01:49

WebWereld - Windows Media Player 9 is zo goed als klaar. Verder is versie 2.0 van het programma MovieMaker in beta. Nieuw is onder meer de optie dvd-branden.

Microsoft zet vandaag Release Candidate 1 online van zijn nieuwste mediaspeler online, Windows Media Player 9. Eerdere betaversies waren al sinds september beschikbaar. RC1 biedt vooral verbeteringen op het gebied van prestaties.

Het is nog niet duidelijk wanneer de definitieve versie zal uitkomen. Waarschijnlijk wordt dat nog het einde van dit jaar, maar zeker is dat niet. Er komen twee versies: een voor Windows XP en een met minder mogelijkheden voor oudere Windows-versies.


hier de beta versie nieuwe moviemaker

MovieMaker
Gelijktijdig werken de ontwikkelaars van Microsoft aan een nieuwe uitvoering (2.0) van zijn software om films mee te bewerken, MovieMaker. Hiervan is nu een beta uitgekomen. Volgens Microsoft zal versie 2.0 veel verbeteringen kennen ten opzichte van de huidige software.

Zo zal MovieMaker 2.0 ook de mogelijkheid bieden om films in het eigen Windows Media Player-formaat op te slaan. Dat biedt veel ruimtebesparing. Volgens Microsoft past er op een schijf van 10 GB maar liefst vijftien uur film in dit formaat, tegen slechts 45 minuten in vergelijkbare kwaliteit in AVI.

Andere nieuwe opties zijn onder meer ingebouwde mogelijkheden voor het branden van films op dvd of cd. Ook zijn er veel nieuwe effecten toegevoegd.
[move]there is no power like xp power[/move]

bjo

ik heb hem getest en ben zeer tevreden over de  geluids kwaliteiten wat ie uit mijn geluids kaart haalt
dus naar mijn mening is het een prima speler geworden en de visualiaties kun je de meeste ervan verwijderen  :)
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Ik ga ff wachten op de officiële versie. In Beta versies zitten nog kleine foutjes die er in de officiële versie grotendeels uitgehaald zijn.

Download deze versie van de Mediaplayer alleen via de officiële weg, dus bij Microsoft.
Hij is ook via Kazza te downloaden maar die versie is niet zuiver. Daar is mee gerommeld. Zandman heeft dat ergens gelezen op internet en gaat morgen even kijken of ze dat bericht daarover terug kan vinden.

Hier staat al iets
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!