Nero speelt na branden maar enkele nummers met geluid af.

Gestart door Format Arie, 15 september 2006, 19:05:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Heb nu al 6 cd's audio gebrand, maar iedere keer blijken alle nummers er op te staan, maar spelen de eerste nummers af, en de rest zonder geluid. Snap er niets meer van.
Op de harde schijf spelen wel alle nummers af.
Heb het ook met brandprogram NTI geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat. Heb ook beide programma's verwijderd,regcleaner gebruikt en brandprogramma's 1 voor 1 geinstalleerd. Maar nog steeds, na branden, paar nummers spelen goed af, en de rest zonder geluid. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Format Arie

Oja, is bij 1 album. Anderen branden wel gewoon. Maar juist die ene mot ik hebbe.

Han

Maak je een kopie van een originele audio-CD of wil je een MP3-CD omzetten naar een audio-cd.

Het laatste heb ik ook een keer gehad. Ik heb de cd (was in MP3) toen omgezet naar WMA en daarna gebrand met Nero en toen pakte hij wel. Misschien de moeite van het proberen waard?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Het wordt een steeds groter mysterie. Na het omzetten naar wma, eerst geluisterd voor het branden gaan. De goede nummers zijn weer goed, die onhoorbaar waren na het branden, zijn nu op 78 toeren, voor het branden.  :uhhh

Bugs

Het begint er op te lijken dat die cd een beveiliging heeft.
Groetjes van Bugs

Doy

Wat voor 'n brandsnelheid gebruik je?
Weet wel, dat een audio-CD op de laagst-mogelijke snelheid gebrand moet worden.

Bugs

Of als je mp3's aan het branden bent, zijn ze beveiligd met DRM?
Groetjes van Bugs

Han

Hoe kun je zien of een muziekbestand DRM-beveiligd is?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Ik heb geen idee. Ik heb wel software gehad waar dat mee kan, maar dat heb ik maar nooit uitgetest. Ik heb het niet zo op DRM.
Groetjes van Bugs

Format Arie

Geloof er niks van dat deze mp3's , want die wil ik tot audio cd branden beveiligd zijn.
Want het lijkt me logisch dan dat alle nummers beveiligd zijn.
Ik brand met 8x snelheid.

Han

D'r is toch wat raars mee, anders zou je ze zonder problemen kunnen branden.
Misschien eens vragen aan diegene van wie je deze cd gedownload hebt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie


Format Arie

Is gebeurd. Niets wijzer geworden. Geef het op.
Het topic mag afgesloten worden :goed

Han

Okee, doe ik. Jammer.

Mocht je ooit een oplossing vinden laat het dan nog even weten, dan kunnen we dit topic aanvullen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!