ogg bestanden

Gestart door WimS, 06 februari 2006, 20:34:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimS

Heb de nieuwe nero 7 geinstalleerd(legaal),maar nu zie ik dat ik geen ogg bestanden kan branden,wel met een winamp versie maar ben een nero fan(gewend).
Ook moet ik meerder programma's omzetten eer dat ik het kan branden,dan heb ik het over lame/ogg/wave bestanden.
Nu heb ik al een betaalde versie van DmP Converter(plus codec) op mijn pc staan maar de proef versie deed het veel beter,dat liep als een tierelier. Is er een mogelijkheid dat ik met Nero iets over het hoofd zie??Kan ik het wel alles instellen? Of als ik het toch met dmp converter  moet doen,wat is er hiermee dan de oorzaak dat alles niet zo ga wat ik wil???

Hoors WimS

Bugs

Nero 7 kan standaard niet met ogg bestanden overweg. Maar er is een plugin voor beschikbaar, en die kun je hier vinden.
Groetjes van Bugs

WimS

Bedankt, ik heb het bestandje maar waar moet ik hem plaatsen?
Kom er niet uit(helaas)

WimS

Bugs

Dit staat op de site van BitBurners:

Usage instructions:

Download the plugins you need
Nero Burning ROM version 5.5.9.0 or higher is required for all plugins.
For Nero version 5, unzip the plugin DLL into "...\Ahead\Shared\AudioPlugins" directory.
For Nero version 6, unzip the plugin DLL into "\Program Files\Common Files\Ahead\AudioPlugins" directory.
Do not rename the files - The first two letters of the plugin DLL name must be "nx" in lower case, otherwise it won't be recognized by Nero Burning ROM.
Bron: http://www.bitburners.com/Nero_Audio_Plugins/

Ik neem aan dat dit ook zo moet bij Nero 7. Dus unzippen en de uitgepakte file in de "AudioPlugins" map plaatsen.

Kijk ook even hier.

Groetjes van Bugs

WimS

Dit heb ik al gedaan en nog werkt het niet,zou het een verkeerde bestand kunnen zijn?
Daarom heb ik maar meerdere bestanden binnen gehaald en in de bewuste map geplakt.
Maar wat ik ook doe ? Hij ziet hem niet als een pluggin.
Wel vreemd hoor!!

WimS

Bugs

Ik denk dat je het beste even contact kunt opnemen met Nero. Meer opties zou ik ook niet weten.
Aangezien je een legale versie hebt van Nero heb je niets te vrezen.
De aanvraag voor support kun je hier vinden.

Laat ons nog even weten hoe het afloopt!
Groetjes van Bugs

WimS

Nou het heb een tijd gekost,maar de problemen zijn opgelost.
Op de site van nero kon ik updaten, dus gedaan.
Werkt nu perfect,maar nu zie ik dat ik een "demo" versie bij mijn software staan?
Terwijl ik toch een legale versie "premium7" hebt?
Nu vraag ik mij af,of er geen link fout is geweest en dat die link mijn orginele hebt gewist.
Hoe kan ik daar nu achter komen? Mijn talen parket gaat niet verder dan de grens,dus mijn duits en engels is niet zo opperbest.
Is er toevallig een nero lokatie in ons eigen kikkerlandje??
Waar ik mijn direkte vragen kwijt kan?

WimS

Han

Nee er is geen nederlandse nero-site. Je kunt support aanvragen op de link die Bugs hierboven heeft gezet.
Op deze nero-pagina zie je in welke talen Nero-support beschikbaar is. NL staat daar niet tussen.

CiteerNu vraag ik mij af,of er geen link fout is geweest en dat die link mijn orginele hebt gewist.
Hoe kan ik daar nu achter komen?
Het feit dat er nu DEMO staat lijkt me duidelijk genoeg. Je oude versie is geupdate naar een demo versie.
Je zal contact op moeten nemen met de mensen van Nero. Lukt dan niet zelf dan is er vast wel iemand in je omgeving die je daarbij wil helpen.

Edit Bugs: Het is inmiddels 03 april 2006.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!