een schuifbalk verticaal, vergrote plaatjes en pdf's

Gestart door bart28, 31 juli 2008, 19:56:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

bart28

Ik heb een template voor flash gebruikt en hier tekst ingevoegd. Maar nu het veld te klein om de ingevoegde tekst weer te laten geven. Dit kan ik zien doordat maar een deel van de ingevoerde tekst beschikbaar is. Wie kan me vertellen hoe ik dit op los.

En ik heb een x aantal plaatjes op de site staan. Deze zijn echter verkleind en moeten wanneer men er 1x met de muis op klikt in een nieuw venster (hoeft niet per see flash te zijn) openen met de vergrote foto.

En ook wil ik in m'n flash pagina pdf's plaatsen met handleidingen.

Hoe doe ik dit allemaal

MVG

Han

Welkom hier Bart, maar ik ben bang dat we je niet veel verder kunnen helpen. Ik ben niet thuis in Flash en degene die veel met flash werkte heeft hier al een hele poos alleen gelezen en niets meer gepost.

Ik denk dat je het beter even op het forum van Computer!Totaal kunt vragen in dit forumonderdeel:
Webdesign (HTML, CSS, Flash)
. Er zitten daar mensen die van alles weten van flash die je beslist verder kunnen helpen hiermee.

Succes!
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Doy

Ook welkom!
Citaat van: bart28 op 31 juli 2008, 19:56:11
En ik heb een x aantal plaatjes op de site staan. Deze zijn echter verkleind en moeten wanneer men er 1x met de muis op klikt in een nieuw venster (hoeft niet per see flash te zijn) openen met de vergrote foto.
Bedoel je zoiets? http://squash-forehand.nl/fotos/fotos.htm
Heb dit gemaakt en aangepast naar eigen behoefte, met gebruik van het volgende script: http://www.javascriptkit.com/script/script2/rolldifferent.shtml
Inplaats van tekst, kan je ook kleine plaatjes gebruiken.

Han

Fijn dat je hier bijspringt Doy. Ik wist niet dat jij ook met flash werkte  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Doy

Van flash, heb ik ook geen kaas gegeten hoor Han.
Dat met die plaatjes is gewoon een javascript die ik zelf wat omgebouwd heb.

Han

Ahh okee dan. Ziet er top uit.
Met java-appletjes kun je hele leuke dingen doen  :yessss
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Jammer dat de topicstarter geen antwoord meer geeft. Slotje.  :locked
Groetjes van Bugs