Nieuwe videokaart

Gestart door martin1807, 11 oktober 2011, 03:27:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martin1807

Ik heb zelf nu een AMD 6000 + computer met 4gb geheugen op een windows 7 64bit
met een geforce 240 GT 1gb

ik heb veel hapers tijdens fifa12 en vooral als ik online speel ik denk dat de videokaart aan vervanging toe is
ik ben op zoek naar een videokaart die de zware spellen zoals fifa 12 makelijk aan kan
welke raad jullie me aan? ik doe mijn aankoop bij computerland en bij voorkeur een geforce
maar ik las ergens dat ATI kaarten meest geschikt is voor games?
ik ben dus  opzoek naar een kaart waar ik probleemloos zware spellen zoals fifa kan spelen
ik gebruik als goed is 350 W voeding of 400
ik heb zelf wel gekeken maar weet niet welke kaart nou het best is
budget is hoogstens 150 euro wat ik voor een kaart wil uitgeven

Han

Ik ben niet thuis in de g-force kaarten. Wij gebruiken hier altijd radion kaarten en hebben nu een Ati Radeon HD 7500. Prima kaart waarmee we World of Warcraft op de beste setting (Ultra) kunnen spelen. De kaart die jij gebruikt is van 2009 en dat is bij de nieuwste games oud! Je 240 GT draait bijvoorbeeld voor zover ik kan lezen géén Direct-X-11. Voor een high end videokaart is je voeding w.s. niet toereikend. Dan kan je beeld ook gaan haperen. Ligt ook eraan welke hardware je nog meer in je PC hebt zitten en wat eraan hangt met usb e.d.

Om een keuze te bepalen ben je van veel meer afhankelijk dan wat je hier opgeeft. Als je het videokaart topic op tweakers.net doorleest dan lees je hoeveel meer erbij komt kijken.

Er zijn meer mensen die lag ervaren in Fifa 12. Spit dit topic op het fifa forum eens door en vraag eens naar ervaringen van andere spelers met bepaalde soorten videokaarten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

martin1807

Bedankt ik heb het inmiddels door gelezen en zit ik nog met 2 vragen ik hoop dat je me daarmee kan helpen...
ten eerste betreft voeding,
ik heb een AMD 6000 + 3ghz 4gb werkgeheugen windows 7 64 bit (pliek)  moederbord: MSI K9A2-CF
welke voeding raad je me aan? ik heb er niet zoveel verstand van en eerlijk gezegd gebruik ik de huidige voeding al een tijdje
vraag 2 is het volgende: betreft videokaart  : budget rond de 150 euro(lager mag ook :P) aansluiting via hdmi(beeldcherm kan dat aan) wil het  gaan draaien op 1920*1080
ik wil het gebruiken voor om makelijk de meeste zware spellen te draaien zoals fifa en eventueel call of duty en om films te kijken

mocht je meer info willen hoor ik het graag
alvast bedankt
gr martin

Han

Ik sluit dit topic af. Je hebt over dit onderwerp nou 2 topics lopen en dat wordt onduidelijk.

We gaan hier verder.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!