Mozilla Thunderbird

Gestart door Nirak, 23 februari 2012, 11:46:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nirak

Hallo Allemaal,

Long time ago. Alles goed daar??

Het probleem:

Nieuwe labtop, W7. Als cliënt Mozilla Thunderbird geïnstalleerd.

A:
Adresboek vanuit OE als CSV-bestand opgeslagen. Zonder enige moeite dit adresboek geïmporteerd in Gmail maar met Thunderbird lukt het niet.... (extra > importeren > adresboek).

B:
In OE had ik natuurlijk ook een heleboel mappen waarin ik de ontvangen/verzonden mails in onderverdeelde (archiveren) (dbx bestanden). Die wil ik ook in Thunderbird importeren... Maar hoe dan.....

C:
Waarom ik labtopje heb gekocht is omdat de computer niet meer opstartte... Het opstart windows xp icoontje met balkje + bewegende blokjes, verder kwam íe'niet... Is daar nog wat aan te doen??

Nou, nou, weer heel wat vragen....

Groeten
van
Karin


Han

Ik heb totaal geen ervaring met Thunderbird. Enige wat ik voor je doen kan is een handleidintg zoeken op internet:
- Importeren van een bestaand adresboek.
- Thunderbird: Mail Importeren

Als alles weer ok is kun je een backup van Thunderbird maken met Mozbackup


PS) Hoe je xp kunt repareren staat hier
      Meer mogelijkheden zijn er voor zover ik weet niet. Meer vragen hierover horen niet thuis in deze vraag in het email-gedeelte van het forum  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nirak

Hi Han,

Die sites heb ik al doorgenomen... hij pakt dat bestand niet, gmail wel..... Mmmmm ga nog even verder modderen, grrrrr. helemaal geen tijd voor dit soort onzin natuurlijk. In ieder geval bedankt voor je supersnelle reactie, groet, Karin