Afbeelding probleem

Gestart door henkkb., 25 februari 2009, 14:01:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henkkb.

Ik heb over de mail een afbeelding gestuurd gekregen en ik kon hem gewoon openen. Een dag later kon het ineens niet meer. Op een andere pc kon ik hem wel weer openen maar na een tijdje wou hij ook daar niet meer openen. Weet iemand hoe dat kan?

met vr gr Henk

Han

Hoi Henk, welkom op PCN  :)

Paar vraagjes:
- kan een plaatje met virus zijn
  * Van wie kreeg je die afbeelding?
  * Verwachtte je die afbeelding via email
  * Heb je een recent geupdate virusscanner?

- Als het een veilige afbeelding betreft
  * Welke extentie heeft het plaatje (de drie letters na de punt achterin de naam van het plaatje)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

henkkb.

Ik verwachtte het plaatje via de mail, hij komt van een bedrijf die ik 100% vertrouw (zegt niet dat ze niet per ongeluk een virus erbij hebben gedaan) De virus scanner is geupdate.
De extensie van het plaatje is jpg.

Han

Okee  :)

Wat gebeurt er als je het plaatje uit de email opslaat en dan via je verkenner opent.
Krijg je dan een melding dat er een programma moet worden gekozen om het plaatje te kunnen bekijken?

Klik in je verkenner eens met je linkermuisknop op het zojuist uit het mailtje gehaalde jpg-plaatje en kies uit het menu wat je dan ziet
in eerste instantie voor "windows viewer voor afbeeldingen en faxen" en als dat niet lukt voor openen mat "Paint".

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

De oorverdovende stilte van de topicstarter heeft nu lang genoeg geduurd. Slotje.  :locked
Groetjes van Bugs