"doorklikken" lukt niet

Gestart door hester, 15 oktober 2005, 10:23:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hester

Dag!

Ik heb sinds kort internet, maar helemaal vlekkeloos verloopt het nog niet:
Soms kan ik wel iets aanklikken op een site maar over het algemeen niet.
Nu heb ik daar op jullie site al over gelezen, maar daar staat bijvoorbeeld:

" Misschien even de "Microsoft Virtual Machine" installeren?
In dit topic staan een paar links waar je 'm nog kunt downloaden.
Veel popups zijn gebaseerd op Java en zonder de virtual Machine werkt dat niet lekker. In Win98 zit standaard al een virtual machine na installatie maar da's een oudere versie als die in het topic gelinkt staat."

Maar "dit topic" kannik dus niet aanklikken. Zo ook niet het envelopje in mijn msn-mssenger scherm on naar postvak in te gaan.
Of om bij mijnpostbank.nl "aanmelden voor internet bankieren te kiezen"  :pissig

Wie-o-wie kan me helpen?!
(Ik ben een beginner..so be gentle  ;))

groetjes Hester


Han

Om het kort te maken, je draait Windows98 en je kunt niet op hyperlinks klikken.

Tja je zegt dat je een beginner bent en of we het makkelijk willen houden.
Helaas is dit geen gemakkelijk probleem. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door spyware.

Ik weet dat je links het niet doen maar je bent hier ook lid geworden waarbij je op links hebt moeten klikken.
Sommige links doen het dus kennelijk wel. Als een link niet klikbaar is, dan handmatig activeren. :
- klik dan met je rechter muisknop op de link
- Kies de optie "snelkoppeling opslaan"
- Ga naar de menubalk van IE en klik op "bestand" , "Nieuw" en dan "Venster"
- In het nieuwe venster klik je op de adresbalk met je rechtermuisknop en kiest "Plakken"
- Druk daarna op Enter
Lukt het daarna nog niet dan zal je dit antwoord op een andere PC bij vrienden of zo moeten bekijken.

Eerst maar eens twee microsoftlinks : de ene met een microsoftpagina met info over dit probleem.