Defecte pixel in TFT scherm

Gestart door Format Arie, 03 maart 2004, 09:51:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Klote pc vergelijk.
Voorwaarden voor terugsturen: eerst ze mailtje sturen, dan terug sturen naar adres wat ze geven. Kreeg mailtje terug, stuur maar naar ons retour (zonder adres).
andere voorwaarde: Alles in orginele verpakking en onbeschreven. Dus wat doe ik, schrijf niks op doos, behalve kruisje door mijn adres, en laat kpn, monitor (verzekerd) retour afzender sturen. (moet toch goede adres zijn lijkt me)
Heeft dus 5 dagen in nederland rondgezworven, en is na wat weigeringen door iemand in den Haag geaccepteerd.
Telefoontje met pc vergelijk leverde het volgende op: "Is niet ons probleem, zorg maar dat die monitor bij ons terechtkomt",aldus de telefoniste die volgens mij moeite had haar lach in te houden.

Han

Nou ja zeg???
En nu? Moet je dat ding daar op gaan halen?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Daar? Weet nog steeds niet waar. Alleen de stad, den Haag.
Iemand een megafoon te leen?

Han

KPN moet toch weten waar dat pakket afgeleverd is??
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Citaat van: Han op 10 maart 2004, 03:57:14KPN moet toch weten waar dat pakket afgeleverd is??
Vast, maar volgens mij willen ze dat niet aan mij geven, ivm privacy wetgeving. Mooi, morgen bel ik ze nog eens. Mogen zij het oplossen.

Josette

Tjonge, wat is me dat weer?
Is dit Nederland............je hebt er ook niet veel geluk mee zeg. ::) ::)

Ik hoop van harte dat ze hem terug vinden.

Anders moeten we sponsers zoeken Arie. ;)

Groetjes,
Josette  :-X :-X
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Format Arie

Ik schaf een pet aan en jij mag er mee rond gaan en een website voor me opzetten.

Josette

Ik lach daar niet mee hoor! :hamer
Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Format Arie

Monitor is inmiddels opgespoord. Staat in depot bij kpn den haag zelf. Veel formulieren ingevuld om hem terug te krijgen. Als hij niet naar pc vergelijk gaat, maar naar mij, houd ik hem. MET pixel. Dus kan dit topic dicht.