linkpagina maken

Gestart door Angel, 05 augustus 2002, 12:20:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angel

Heb zelf ftontpage 2002 maar snap er nog niet veel van een pagina lukt me wel maar meerdere (nog) niet maar komt wel
Carpe Diem

Helen

Ik weet niet of daar veel verschil in is met de versie die ik heb (2000), maar je moet gewoon van alles gaan uitproberen.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Angel

precies Remedy daarom staat er ook (nog) tussen aanhalingstekens lukt me wel hoor en wat ik echt niet snap vraag ik wel dit blondtje komt er wel hoor hihihihi
Carpe Diem

Helen

Ik neem niet aan, dat je superingewikkelde dingen wilt gaan maken? Anders weet Blackice er ook wel aardig wat vanaf, we werken nu aan een site voor de vliegclub (heel ander jasje) en daarvoor gebruiken we ook FP.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Angel

nee hoor gewoon simpel de eerste pagina lukt me maar hoe ik moet linken van de eerste startpagina naar een volgende daar kom ik niet uit en ingewikkeld? Laat me maar lekker simpel beginnen hé  ::)
Carpe Diem

Helen

Ik weet wel hoe dat moet, maar laat je eerst zelf even aanklooien ;)
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Angel

Nu ja lekker is dat maar geef niet hoor een mens moet een hobby hebben hé maar wacht maar als ik oooooooit iets weet wat jij niet weet dan zorg ik dat jij het ook niet weet en hoe ik het bij mij zoday ik het wel weet of zoiets   ;D
Carpe Diem

Helen

LOL....nee maar serieus, het is niet zo moeilijk....heb je de nederlandse of engelse versie? (ik de ned.)
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Angel

nederlands i am a hollandse heur
Carpe Diem

Helen

Dan moet het geen probleem zijn ;)
NON BLATERARE, SED POLIRE!