Linken

Gestart door Stofke, 24 juli 2003, 10:39:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Hallo, heb in Photoshop wat belettering op een tekening geplaatst en dit een beetje bewerkt. Heb alles opgeslagen in jpg en gekopieerd naar mijn Frontpage. Heb nu dus deze foto met 5 namen erop. Probleem is nu dat ik deze namen elk afzonderlijk zou willen linken naar een andere site of pagina. Ik heb al eens ergens gezien dat er daar een soort kaders rondgedaan worden en van daaruit dan een link gemaakt wordt maar ik weet niet hoe dit te doen in frontpage, weet iemand raad.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Martijn

je kunt met een rechtermuisklik op de foto en dan hyperlink toevoegen, dan kom je in een schermpje waar je de url in kunt vullen als je dat met elke foto doet kun je elke foto naar een eigen pagina linken
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Stofke

jaja, dat weet ik maar was dat niet dat ik bedoelde. Is een tekst of een plaatst op een tekening linken, heb het nu gevonden, Figuur - Hotspots heet dat, daar kun je gelijk welke plaats op je tekening markeren en daar dan een link van maken.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Da's idd dé manier ervoor in Frontpage.

Vraag opgelost topic closed  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!