Wat is de URL voor mijn website als ik mijn sessie IP-nummer ken en tijdens deze

Gestart door novo, 08 februari 2010, 05:24:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

novo

Ik heb via ISS in windows xp een webserver opgezet en in mijn map Inetpub bevind zich in www.root een map index.html.
Via de website "what's my IP" kwam ik mijn sessie IP-nummer te weten,dus dacht ik slim te zijn en gaf ik tijdens deze sessie aan de browser de volgende URL voor mijn index pagina in www.root van Inetpub:
http//www.84.197.49.31\C:Inetpub\www.root\index.html

Jammer genoeg zag ik mijn website niet,nu vraag ik me af welke fout ik maak en wat dan wel de juiste URL moet zijn om mijn index.html in de browser tevoorschijn te toveren met mijn sessie IP-nummer?

Ik houd steeds in gedachte : er zijn geen domme vragen...

Wie helpt me verder,bij voorbaat dank!!!

Han

Tja helpen willen we je best maar niet als je steeds topics opent, een vraag stelt en er dan niet meer op terugkomt. Zo gaan we hier niet met elkaar om.
Een forum werkt met vraag en antwoorden. Kom je niet meer erop terug dan komen er ook geen antwoorden meer, snap je.
Eerst deze twee maar eens afronden en dan zien we wel weer verder. Er zijn inderdaad geen domme vragen maar er zijn ook geen antwoordmachines.....

* kan een gecodeerde map niet meer openen als admin...
* Hoe een windows-installatie die momenteel niet gebruikt wordt verwijderen?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

En dit is het derde topic van novo wat op slot gaat omdat hij/zij niet de moeite neemt om te antwoorden. Dat doen wij de volgende keer als novo een vraag stelt dan ook maar niet meer.

Groetjes van Bugs