jv16 Power Tools

Gestart door Jaltor_nl, 08 september 2003, 20:36:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jaltor_nl

Ik heb advies nodig...
Ik gebruik het programma jv16 Power Tools sinds kort en nu heeft hij met het scannen van het Register aardig wat onbruikbare items gevonden (560). Moet ik deze allemaal verwijderen????
:-X

Heeft iemand uberhaupt nog wat info over jv16 Power Tools. Ik vind het best wel een riskant programmatje.. ---> je verwijdert telkens heel veel...

Jaltor  :-\ :nouja

ps heeft iemand nog andere suggesties of programma's om je pc op te schonen en te verbeteren? Alvast bedankt.


Han

Hi Jaltor_nl, welkom op PCN.  :)

Ik ken het programma niet wat jij gebruikt. D'r zijn ontzettend veel programma's op de markt om register en harddisks te cleanen. Ik ben er zelf behoorlijk huiverig voor om dat soort programma's te gebruiken omdat ze mij doorgaans wat te rigoreus te werk gaan.
Ik schoon m'n harddisk met de hand en ben niet zo'n tiep wat allerlei software uittest waardoor het register snel vervuild.

Ik ben even aan het snuffelen gegaan bij google en daar staan aardig wat verwijzingen. Misschien daar even rondlezen? Via Google begrijp ik dat "JV16 Power Tools" een onderdeel is van een register-proggie dat vroeger RegCleaner heette, maar wat nu een uitgebreider programma is geworden.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jaltor_nl

Han.

Ik heb inmiddels met behulp van een backup de bestanden verwijdert (doorgaands foute keys en ongeldige directories),
en ben zo van heel wat rotzooi afgekomen.
In iedergeval  bedankt voor je reactie.

Jaltor ;)